[Gelistirici] en bi son 2009 isosu?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
20 Nis 2009 Pzt 23:52:10 EEST

On Mon, 20 Apr 2009 23:31:05 +0300
Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> wrote:
> Benim gordugum sorunlar (bunlar daha yapilmadigi icin de olabilir,
> emin olmadigimdan yazayim dedim) :
>
> - Kurulum dili Ingilizce secilse de sistem Turkce aciliyor

 mmm, 2008.2 kurulum sisteminde elle değişikliklerle bu sistemi
oluşturdum. Bilgisayarın saati ile ilgili düzeltmeler cdroot imajını
kendi bilgisayarımda açtığım için bozulmuş olabilir. Henüz depoda
Yalı'ya kadar gelemedik, gelince depodan CD yapıp bunu tekrarlamaya
çalışalım.

> - Acilista floppy grubu olmadigi icin udev, floppy device yaratirken
> hata veriyor.

 udev de floppy grubu olmamalı, pnp grubu floppy işini yapmalı aslında.
Ozan ne dersin ?

> - fuse paketini pisi up yaptigimda soyle bir warning verdi :
>   /usr/lib/python2.6/site-packages/dbus/connection.py:242:
> DeprecationWarning: object.__init__() takes no parameters
>   super(Connection, self).__init__(*args, **kwargs)

 bu dbus-python dan geliyor, her dbus-python çalıştığında (pisi
çalıştırmak da bunlardan biri haliyle) python uyarı veriyor.
dbus-python paketinde düzeltmemiz lazım.

> - /boot/grub/messages dosyasi eksik

 Kurulu paketlerde gfxboot ve gfxtheme kabilesi henüz hazır olmadığı
için oluyor bu. Paketler hazır olunca halledeceğim. Şimdilik grub.conf
da message dosyasının satırının başına # koyarak sorunun etrafından
dolaşabiliriz.