[Gelistirici] 2009 yolunda giderken

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
20 Nis 2009 Pzt 18:46:01 EEST

Monday 20 April 2009 Tarihinde 18:39:27 yazmıştı:

>  Lütfen cumaya kadar herkes "Pardus 2009" kursun (illa ana sisteminizde
> kurulu olması gerekmiyor, qemu, virtualbox vs. olabilir, ben qemu ile
> çalışıyorum) üzerindeki paketlerden önce aşağıdaki listedekileri bir an
> önce hazır etsin ve 2009/stable altına paketleri yollasın.

 Paket listesini http://svn.pardus.org.tr/pardus/2009/devel/urgentpackages
adresine koydum, paketlerinizi stable a ekledikçe listeden siliniz

 Listede paketi olmayanlar da tabi ki beklemesin, paketlerinizi hızlıca
güncelleyip, 2009 altında DERLEYİP  2009/stable a merge edin. Kdepim bittikten
sonra elimizde masaüstü ortamı olan, e-posta atabileceğimiz, İnternet'te
dolanabileceğimiz bir 2009 sistemi olacak ki  o noktadan sonra işler çok daha
hızlı ilerleyecek.

 Paket işlerini iyice hızlandırıp en kısa sürede depoyu ayağa kaldırmamız
lazım, bir an önce 2009 alfa sürümünü çıkarmak istiyorum.