[Gelistirici] en bi son 2009 isosu?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
20 Nis 2009 Pzt 18:25:25 EEST

Monday 20 April 2009 Tarihinde 18:06:42 yazmıştı:
> Merhaba,
>
>  2009'a paket aktarimlarina girismek icin bir bilgisayara 2009
> kuracagim da, eldeki son ISO, 20 Subat tarihli olan midir?
>
>  http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/ikibindokuz/iso/
>
>  Bu ise, bunu kurup, pisi up ile yukseltirken dikkat edilmesi gereken
> bisi var mi?

 Mesaj yazmaya girişmiştim senin mesajını gördüm.

 Elimizdeki hazır en son ISO bu, ama bütün paketler tekrar derlendiği için
güncelleme ile hepsi yüklenecek, bu yüzden daha güncel bir ISO hazırlamakta
fayda var. Bir kaç gündür aklımda ancak pam la ilgili bir sorun yüzünden
elimizdeki paketlerle kurulabilir bir ISO yapamıyorduk. Pam sorunu düzeltildi,
yeni bir ISO hazırlayıp adresini buraya ileteceğim. Bir sorun olmazsa bu akşam
hazır olur.

 2009 ile ilgili mesajlar az sonra