[Gelistirici] İkinci bir geliştirici listesi

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
19 Nis 2009 Paz 22:55:24 EEST

2009/4/19 Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr>

> Bence çok anlamsız bir şey ikinci geliştirme listesi. Bu liste
> spam/troll/offtopic olmasın diye kapalıysa, ikinci listede bu sorunlar
> olacağı için o liste gene okunmayacak. Yok orada öyle sorunlar olmayacaksa,
> neden burası açık değil.

ben de Gürersan'ın görüşlerine katılıyorum.

Keza şöyle bir örnek, paketler listesi herkese açık, keza svn hesabı olmayıp
da yaptığı paketlerin review edilmesi için buraya e-posta atanlar da oldu.
Hiç bir zararını görmemenin yanı sıra, faydalı olduğunu da düşünüyorum.

> Onun yerine bu listeyi açalım, isteyen üye olabilsin? Offtopic yapılırsa
> banlarız, çok miktarda olursa başka bir çare düşünürüz, ama bir açıp
> denemekte fayda var bence.

Merak ettiğim şey, acaba bu listenin moderated olmasını gerektirecek
herhangi bir olayla karşılaşılmış mıydı önceden? Hatırlayan var mıdır? Yoksa
sadece "önlem" olsun diye mi böyle bir karar alınmıştı?

Şu an suistimal edileceğini düşünmüyorum, herhangi bir suistimal söz konusu
olursa o zaman gerekli bir çözüm üretilebilir. Ama moderated olmasının
getirdiği bir yarar var mıdır (spamleri filtrelemek dışında, ki moderated
olmayan listelere de ciddi miktarda spam gelmiyor.) bilmiyorum.

-serdar