[Gelistirici] İkinci bir geliştirici listesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Nis 2009 Paz 22:27:32 EEST

Sun, 19 Apr 2009 19:06:25 +0300, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Ahenk çatısını falan bilemem ama bir an önce ikinci bir geliştirici
> listesi açıp
> SVN hesabı olanları birinde, olmayan ama Pardus teknolojileri vs. ile
> tartışmak isteyenler +
> SVN hesabı olanları da diğer listede toplamamız lazım. *-devel ve
> *-devel-discuss hesabı.
Ortada bu konuda gercekten bir adaletsizlik var. Ornegin gelistirici
listesinin Ingilizce yazilabilen karsiligi olan pardus-devel listesine
herkes uye olup/yazabiliyor.

Yani gelistirici listesine yazamayan Turkiye'den bir gelistirici, ana
dilinde degil de Ingilizce yazabiliyor/yazmayi tercih ediyorsa ayni
konuda pardus-devel'de istedigi gibi yazisabiliyor su anda.

Ikinci bir gelistirici listesi bana cok verimli bir cozum gibi gelmiyor
ama alternatif daha iyi bir oneri de su anda aklima gelmiyor.

                   Doruk