[Gelistirici] [paketler-commits] r63739 - in playground/mnurolcay/desktop/kde4/servicemenus/root-actions-kde4: . files

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
19 Nis 2009 Paz 00:24:06 EEST

On Sunday 19 April 2009 00:11:38 Fatih Aşıcı wrote:

> KDEDIR bildiğim kadarıyla kullanılmıyor artık. Bu betiğin KDE 4 için
> olduğundan emin misin?

Betikte bir gariplik olduğunun farkındayım, daha önce kde3 için olan bir
servis menüsüne dolpin-kde4 için .desktop dosyaları ile kde4 desteği eklemeye
çalışmış. Bu betiği hem kde3 hem kde4 desktop dosyalarında kullanıyor. Ben
pakete sadece kde4 dosyalarını aldım.

>                            ^^^ Burada typo olmasın?

typo var doğru, gözümden kaçmış.

> Anlatmak istediğim sorun şuydu: Burada öncelikle kdesudo'nun varlığı o
> yoksa da kdesu'nun varlığı kontrol ediliyor(du). Ama yamanın değiştirdiği
> haliyle koşul doğru da olsa yanlış da olsa kdesu path'i alınıyor. Yani if
> bloğunun bir anlamı kalmıyor.

Bunun da farkındayım. Ama diğer türlü kdesuyu hiç bulamıyor ve
/usr/kde/3.5/bin/kdesu ile açıyor. Kirli bir çözüm ama başka türlü kdesu yu
bulamıyor. Ya da ben gösteremedim.