[Gelistirici] [paketler-commits] r63678 - in 2009/devel/multimedia: converter/speex library/speex

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Nis 2009 Cum 08:30:36 EEST

On Fri, 17 Apr 2009 00:20:31 +0300
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Evet ikisi de doğru ancak speex ve speex-tools olarak ayırmadığımıza
> göre ve converter'lar da kütüphaneyi kullanan araçlar olduğuna göre
> kütüphane yönü daha ağır basıyor bu tarz paketlerde diye düşünüyorum.

 Paketlerin bileşenlerini belirlerken ağır basan yönüne göre yapıyoruz
doğru diyorsun, ama library lerde özel bir durum var. Paket
yöneticisinde belli bileşenleri belli başlıklara atayarak göstereceğiz,
örneğin

 multimedia.* -> multimedia
 network.* -> network
 multimedia.library -> programming
 network.library -> programming

 başlıkları altında sıralanacak. Bu yüzden bir paketten sadece library
çıkıyorsa ilgili library altına, hem uygulama hem library çıkıyorsa;

 paket ikiye bölünüyosra kitaplık kısmı library uygulama kısmı misal
util.misc altına gidecek şekilde IsA ları işaretlenmeli

 paketi ikiye bölmüyorsak direkt util.misc altına konmalı ki içinden
çıkan uygulamayı kullanıcı paket yöneticisinde direkt ilgili bileşende
görebilsin