[Gelistirici] x11 bileşeni

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
16 Nis 2009 Per 01:40:35 EEST

Selamlar,

x11 bileşeninde yapmayı düşündüğüm bazı değişiklikler var:

x11.server bileşeni:
	xorg-server paketinden Xorg, Xvfb, Xephyr, Xdmx sunucuları ayrı paketlerde
çıkıyor. Dolayısı ile bu bileşende xorg-server tek başına bulunmayacak. Ayrıca
tightvnc ve onun forku tigervnc (henüz paketlenmemiş) de birer x sunucusu
içeriyor. Onlar da bu bileşene dahil edilebilir.

x11.im:
	[1] adresinde görebileceğiniz gibi birçok input method paketi ileride depoya
girebilir. scim-* ve ibus-* paketlerinin tümünü bu bileşene alabiliriz.

x11.util:
	Şu paketleri buraya almak istiyorum:

		font-util
		x11-ssh-askpass
		x2x
		xdotool
		xdriinfo
		xorg-util
		xosd
		xrx
		xvattr
		zorg

x11.misc:
	Şu paketleri buraya almak istiyorum:

		xbitmaps
		xdm
		xinit
		xkeyboard-config
		xorg-app
		xorg-doc
		xorg-font
		xscreensaver

Böylece x11 bileşeninde sadece alt bileşenler kalmış olacak. Diğer türlü
olmasını istemedim; çünkü o şekildeyken misc bileşeninin bulunması uygun
görünmezdi.

x11/
	driver/
		xorg-input-*, xorg-video-*, ...
	im/
		ibus-*, scim-*, skim, ...
	library/
		libX*, ...
	misc/
		xbitmaps, xkeyboard-config, ...
	server/
		xorg-server, xorg-server-xvfb, tightvnc, ...
	terminal/
		xterm, rxvt-unicode, ...
	util/
		font-util, xorg-util, xdriinfo, xvattr, ...

Gördüğünüz gibi şu anki application bileşenini de silmeyi düşünüyorum.

Yorumlarınız?

[1] http://sources.gentoo.org/viewcvs.py/gentoo-x86/app-i18n/