[Gelistirici] r63173 - in 2008/devel/system/base/baselayout: . comar

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
15 Nis 2009 Çar 23:21:19 EEST

Merhaba;

Wednesday 15 April 2009 tarihinde, Burak Çalışkan şunları yazmıştı:
> Eksik kullanıcı/gurup yazmayayım diye listeleri python'a yazdırmıştım.
> Tek tırnaklar buradan geliyor. Yanlışları düzelteceğim. Uyarı için
> teşekkürler.

Tek tırnakları düzeltmiştim zaten stable ve develde..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]