[Gelistirici] [paketler-commits] r63345 - in playground/gokcen/applications/util/launchy: . files

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
15 Nis 2009 Çar 16:24:54 EEST

On Tuesday 14 April 2009 22:03:55 Mehmet Nur Olcay wrote:

> Selam,

Selam,

> Bu paket, bir süredir contrib deposunda[1] bulunuyor zaten :)

Evet gözümden kaçmış, boşuna uğraştık :)

> 1.https://svn.pardus.org.tr/contrib/2008/applications/util/launchy/pspec.xm

Lakin, senin paketteki add-kde-dir yamasında bir sorun var, alttaki for
döngüsündeki 5'i de 6 yapman lazım. İstersen, benim eklediğim eklediğim yamaya
bakabilir, hatta alabilirsin direk. Bir de default seçeneklerde yaptığım
değişikler var, update check'i kapatan, ekranı ortalamasını filan sağlayan,
onu da al istersen.

Bir de, KDE4 uygulamalarını indeksliyor, gayet hızlı aynı zamanda ama, okular
ve diğer bazı KDE4 uygulamasını çalıştırmıyor (sanırım desktop dosyasında %i
ya da %m geçen uygulamalar ama emin değilim). Kodu çok kötü yazılmış, karışık
baya, o yüzden pek uğraşasım gelmedi de, düzeltmemiz lazım.

--
Gökçen Eraslan