[Gelistirici] pardus/devel->pardus/2008/devel

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
15 Nis 2009 Çar 10:45:36 EEST

Selam,

pardus/devel/devel-stable2008-diff dosyasında şu an

pardus/devel ile
pardus/2008/devel

farkları mevcut. Şöyle bir sorun var, eğer zamanında 2008'e girsin diye
devel'e
yaptığımız commit'ler var ise, bunları pardus/2008/devel'e merge etmemiz
gerekiyor.

Örnek:
-----------

pardus/devel'de pulseaudio 0.9.15'te. Depolar ayrıldığında,
pardus/2008/stable ile
pardus/2008/devel aynı kopya haline geldiğinden pardus/2008/devel
altında artık
pulseaudio 0.9.10 var. Bu bir sorun değil çünkü pulseaudio'yu 2009 için
0.9.15'e
çekmiştim, artık 2009 ayrıldığı için bir sorun kalmadı ve 0.9.10'a
düşmesi tutarlı.

Ters örnek:
------------------

pardus/devel'de kdebase'de bir bugfix vardı, 2008'e girmek için 1-2
bugfix daha
birikmesini bekliyordum. Depolar ayrıldığında, pardus/2008/stable ile
pardus/2008/devel
aynı kopya haline geldiğinden, bugfix'i kaybettim. pardus/devel'den
değişiklikleri
pardus/2008/devel'e merge etmeliyim ki release etmek istediğimde stable
listesine
merge isteği atabileyim.

Paketlerle ilgili işleri bitirdikçe o dosyadan paketçisi olduğunuz
dosyaları silerseniz
iyi olur.