[Gelistirici] [paketler-commits] r63235 - 2009/stable/system/base/glib2

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Nis 2009 Pzt 11:17:46 EEST

Monday 13 April 2009 Tarihinde 11:02:19 yazmıştı:
> Onur Küçük wrote On 13-04-2009 09:24:
> [...]
>
> Yarın farm çalışacaktı ve glib 2.20 ailesinin yeni bugfix sürümü vardı.
> Günceleyen çıkmadığı için, ben güncelledim.

 Cumartesi akşamı oturup uzunca [1] ne durumdayız ne yapıyoruz ne lazım
paketlerle ilgili "ne umuyorum" diye yazdım. Özetle "Farm da ciddi bir
sorunumuz var, stable da değişiklik yapmayın, yapacaklarınızı devel de yapın,
şu şu paketlere dokunmayın, sorun düzelince haber vereceğim" yazıyor.

 Umudum da "iletişim yoluyla anlaşabilmek" ti...

 - Bu mesajı okumadın mı ?

 - Bu mesajı okudun ama kaile mi almadın ?

 - Glib2 nin (ki bu system.base paketi, system.base patladı diyorum ben) şu
anda güncellenmesiyle atıyorum yarın güncellenmesi arasında hayatımızda nasıl
bir kritik değişiklik olacak ?

 Gerçekten burada derleme çiftliğini adam etmeye çalışırken bir taraftan da
motivasyonunun ne olduğunu merak ediyorum.

 [1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-April/018171.html