[Gelistirici] depchecker -> system.base

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Nis 2009 Cum 23:57:41 EEST

On Fri, 10 Apr 2009 23:44:34 +0200
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> Bu aklıma geldi, ancak nasıl yapacağımı kestiremedim. libdl.so'ya
> linklenen her ELF'in dlopen() çağırdığını varsayabilir miyiz?

 ideal bir dünyada evet, de pratikte emin olamayız, configure
sisteminde bir sorun vardır, başka bir pakete linklendiğinde oradan
bağımlı gibi görünüyordur (as-needed bunların çoğunu temizleyecek ama
her şey mükemmel olmayacak tabi ki) vs.

 dlopen ile otomatik olarak hangi kitaplıkların çağrıldığını bulacak
bir yöntem vardır belki