[Gelistirici] bileşenler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
11 Nis 2009 Cmt 00:48:04 EEST

Onur Küçük wrote:

>  özetle, depolar tekrar açılmıştır
>
>  2008 sürümü için yapacaklarınızı pardus/2008/devel de

>  2009 sürümü için yapacaklarınızı pardus/2009/devel de

2009 paketlerinizle ilgilenirken aşağıdaki hususları *önemle* dikkate almanızı rica ediyorum:

- translations.xml yok ise, ekleyin (464 paket var translations.xml'i olmayan),

- comar/package.py, comar/service.py ve comar/pakhandler.py dosyalarına özel ilgi gösterin.
Halen düzgün başlamayan, düzgün durmayan, düzgün status alınamayan servisler var,

- actions.py'deki copyright'ları -2009 olacak şekilde güncellerseniz ileri bir tarihte
hangi paketlerin 2009 yolunda en azından ilgi gördüğünü hangilerine hiç dokunulmadığını
bulabiliriz.

- depchecker ile ilgili thread'de yazan URL'den bağımlılıkları kontrol edin ve oradaki bilgiler
sadece öğüt olsun, paketleri tamamen o bilgilere göre düzenlemeyin (Gerekli açıklamalar threadde
mevcut)

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>