[Gelistirici] Depo sorunları - distribution.xml / component.xml

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Nis 2009 Cum 15:22:32 EEST

Friday 10 April 2009 Tarihinde 15:05:03 yazmıştı:
> Cuma 10 Nisan 2009 günü (saat 14:42:37) Onur Küçük şunları yazmıştı:

> Evet pisi build sırasında, bir üst dizinden component bilgisini alıyor. Ama
> artık deponun köküne components.xml koyarsak, component.xml'in içinde
> isminden başka bir şeye gerek kalmıyor ve bu durumda sanki component.xml'e
> de gerek kalmıyor. Hem components.xml, hem de ortada component.xml'ler
> oluyor. Kaldırırsak paketlere eklememiz gerekecek, paketin hangi
> component'de olduğu bilgisini.

 Evet evet, component bilgisinin nerede olduğu önemli değil, paket içinde de
olabilir bir alt dizinde component.xml de olabilir

 Bana da component.xml ler olması gereksiz gibi geliyor, sorun olacağı bir
senaryo bulmaya çalışıyorum ama aklıma bir şey gelmedi