[Gelistirici] Pardus 2009 Depoları

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 11:12:40 EEST

2009/4/7 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:

> O paketler zaten yerleşti, ve yerleştirilirken her adımında buradan
> görüş alındı. (bkz: trunk/component)

Ben paketler yerleşmedi dediğimi hatırlamıyorum. Zaten hatırlarsan
paket-bileşen yerleştirmesi ve bileşen yapılandırması ile ilgili en
kapsamlı incelemeyi ben yapmıştım.

Sanırım anlatamadım, tekrar deneyeyim: Süreçleri kişilerden bağımsız
hale getirmek istiyorsak, listede konuşulması gerekenler "şu paketi
nereye koyalım?" ile değil "şu bileşende neler olmalı?" ile
başlamalıydı. Paketlerin yerlerini değil bileşenlerin neler
taşıyacağını konuşmalıydık, ve bunları bir yere yazmalı, tüm
yerleştirmelerimizi o kılavuza göre yapmalıydık. Ha bu şekilde günü
kurtarıyor muyuz? Evet, kurtarıyoruz. Ama bu yaptığımız işin daha
doğru ya da güzel yollarının olamayacağı anlamına gelmiyor.

<<KONU DIŞI
Nedense birden Doruk'un bazı noktalarda yaptığı itirazlar geldi
aklıma. İtiraz, öneri ya da düzeltme sevmeyen bir halimiz mi var
nedir.
KONU DIŞI>>

> bugzilla? 3.2?
> Birincil işlerimize özen gösterelim, saygılar.

Gösteriyoruz, yine de ısrarlı hatırlatma için teşekkürler.
Necmettin