[Gelistirici] Birkaç paket

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Nis 2009 Sal 20:16:47 EEST

Serdar Dalgıç wrote:

> şurdan başlayan thread'e de göz atarsan paketlerle ilgilenmeden önce
> (belki göz atmışsındır bile =) ) yararlı olur düşüncesindeyim. Zaten
> Ozan da bir kaç böcük öldürmüştü en son eclipse paketlerinin
> uyumsuzluğu/çalışmaması ile ilgili. Gerçi ben halen bu tarz ide'lerin
> indirilip tar xvvzf yapılıp kullanılması taraftarıyım ama :)

Malesef ben değilim ve bu son sorunları gördükten sonra keşke zamanında
kaynaktan derleseymişiz bile dedim, koda müdahale etmek gerekiyordu çünkü
bir hata için..

Çift tıkla, next, next diye kurulacak bir durum yok Linux altında. Ha en son
bunu kuran adam tar xvzf'yi de bilsin demiştik ama bilemiyor işte.
Onu bilse, tüm kullanıcıların kullanacağı şekilde olması için / altında
genel bir yere açması gerektiğini bilemiyor. Onu da bilse, menülerde
çıkması için .desktop dosyası olması gerektiğini hiç bilemiyor.

Kısacası şimdilik binary'ye zorunlu olarak ACK, sonsuz işgücü olduğunda
tüm diğer paketler gibi derlenmiş haline gönülden ACK..

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>