[Gelistirici] pisi-index.xml.bz2 buyuklugu?

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
6 Nis 2009 Pzt 11:33:31 EEST

Pazartesi 06 Nisan 2009 günü (saat 11:20:52) Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Bu süre değil, açma süresi önemli, asıl onu ölçelim. Farm'a göre zayıf
> bilgisayarları olan kullanıcıları o etkiliyor çünkü.
>
> Bir de eğer gereksiz tagleri çıkarmak yeterli kısalmayı sağlıyorsa bunla
> çok fazla uğraşmaya değmeyebilir.

Açma süresi her ikisinde de çok kısa olduğundan yazmamıştım:

melmac test # time lzma -d pisi-index.xml.lzma

real    0m0.217s
user    0m0.163s
sys     0m0.050s

melmac test # time bunzip2 pisi-index.xml.bz2

real    0m0.987s
user    0m0.914s
sys     0m0.050s

Hızlanma bile elde ettik yahu daha ne yapalım :)

--
Gökçen Eraslan