[Gelistirici] fsck hatası

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
4 Nis 2009 Cmt 09:45:03 EEST

benim emektar laptop göçünce içindeki bilgileri almaya çalışıyorum. ancak.
fsck aşağıdaki hatayı veriyor.
buna bir fikri olan var mı ?

fsck.ext3 /dev/sdb1
e2fsck 1.41.3 (12-Oct-2008)
fsck.ext3: Filesystem revision too high - /dev/sdb1 açılmaya çalışılırken
hata oluştu
Dosya sistemi e2fsck'nın bu sürümünden daha yüksek bir sürümü
destekliyor gibi. (Ya da dosya sisteminin süperbloğu bozuk olabilir)

Süper blok okunamıyor ya da doğru ext2 dosya sistemi tanımlamıyor.
Aygıt geçerliyse ve gerçekten bir ext2 dosya sistemi içeriyorsa,
(ve bir takas bölümü veya ufs ya da her neyse değilse)
süper blok bozulmuş demektir. Başka bir süper blok ile e2fsck çalıştırmayı
denemelisiniz:
      e2fsck -b 8193 <aygıt>

--
Ertuğrul Erata