[Gelistirici] component önerisi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Nis 2009 Cmt 02:49:45 EEST

On Thu, 2 Apr 2009 14:42:02 +0300
cihan okyay <okyaycihan at gmail.com> wrote:

> programming.microcontroller 'ın electronics.microcontroller altında
> olması daha bir şeker olur gibi geldi bana ama :)
> Çokta önemli değil gerçi, çok zaman alınacaksa böyle kalması da
> mümkündür. Elinize sağlık... :)

 science.electronics elektronik programlama değil de daha çok devre
tasarımı gibi işlerde kullanılacak araçların konulacağı bileşen olmalı

 bileşen programming.language.microcontroller altındaydı, hardware
altında olması daha mantıklı geliyordu ama avr vb. araçlar "programming
tools" olarak tanımlandığı için programming.microcontroller altına
taşıdım

 belki science.electronics altından başka paketleri de (misal jal)
programming.microcontroller altına almamız iyi olabilir

 yanlış oldu / şöyle daha iyi olur derseniz de değiştirebiliriz tabi ki