[Gelistirici] Depo sorunları - distribution.xml / component.xml

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Nis 2009 Per 14:07:56 EEST

Wednesday 01 April 2009 Tarihinde 21:09:10 yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Kararlı ve test ikili depolarını tutarlı tutmaya çalışırken bazı temel
> dertlerimizi fark ettim, ne zamandır elle müdahale ile çözer gibi
> yapıyorduk ama artık asıl sorunları çözsek fena olmayacak :-)
>
> ** Test ve kararlı depoların obsolete listelerinin (dolayısıyla
> distribution.xml'lerinin) farklı olması gerekliliği :
>
> Depodan attığımız paketlerin önce test deposunda, daha sonra kararlı depoda
> obsolete işaretlenmesi gerekiyor. Şu anda test deposunu kullanan
> geliştirici ve testçiler düzgün test edebilsin diye obsolete işaretliyorum,
> [...]

 Direkt distribution.xml olsa, öntanımlı o dosyaya baksa, ama "dosya olarak
şunu kullan" diyebilsek ve distribution-stable.xml koyabilsek mesela daha iyi
olur. devel svn ler için hem stable hem test xml dosyalarına ihtiyacımız
olmayacak nasılsa.

 Bunu dışındakilere +1