[Gelistirici] Depo sorunları - distribution.xml / component.xml

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
1 Nis 2009 Çar 23:35:45 EEST

01 Nis 2009 Çar tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Bu çözmüyor, stable ikili depoda tüm eski paketler var zaten - obsolete
> işaretlenen paketlerin eski sürümleri de. Böyle yaparsak hiç bir paketi
> obsolete işaretleyemeyiz.

Bir an index'i test deposunda üretip kopyalıyoruz diye düşündüm, haklısın
olmadı bu.

> obsolete'e versionTo/From ve releaseTo/From desteği eklemek bir çözüm,
> ama o da sanki virtualbox'ın durumunu çözmüyordu - tam hatırlayamadım

Bu sefer de obsolete'den çıkarıp/eklemek yerine, obsolete'e ait
releaseTo/From bilgisini güncellemek gerekecek, eğer pakete ait birden
fazla güvenlik güncellemesi olursa...