[Gelistirici] [paketler-commits] r62452 - devel/applications/editors/pdfedit

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
1 Nis 2009 Çar 23:11:09 EEST

Merhaba;

Wednesday 01 April 2009 tarihinde, cihan okyay şunları yazmıştı:

> Evet bende baktım da almamış gibi duruyor.

Evet, gözden kaçmış, ben de depoya alıp derlemiş bulundum - ama yine de bu
review için bir engel değil :-) gerekli değişiklikleri devel deposunda da
yapacaktır Semen...

Yani, gözden geçirmek isteyenler durmasınlar...
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]