[Gelistirici] contrib buildfarm'ının derlenmesi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
28 Eyl 2008 Paz 18:17:06 EEST

Merhaba;

Saturday 27 September 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Hm, son sözü Ekin söylesin o zaman. Belki o da 2008 farmında farklı bir
> revision kullanıyordur bilmiyorum.

Evet, 2008 farm'ı da o revision'da, piside debug paketleri için gereken
değişikliği yapmadığımız için onu kullanıyoruz.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]