[Gelistirici] fontconfig

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Eyl 2008 Pzt 18:08:57 EEST

 Merhaba,

 fontconfig paketini biraz mıncıkladım

 - küçük boyut monospace yazıtipleri lcd ekranlarda legacy filtre ile
gösteriliyor

 - typeface yazıtiplerinin küsüratlı boyutlarda gösterilmesi için
iyileştirme ekledim

 - bitmap yazıtiplerinin gösterimi için düzeltmeler ekledim ve bitmap
desteğini açtım, terminus vs. çalışıyor. xorg-font-extra yüklemeyi daha
denemedim, sorun olursa terminus'a özel bir çözüm üretmeye çalışacağım

 - sans ve serif de bitstream yerine dejavu artık tercih edilen yazıtipi

 - yeni nesil lcd filter için geriye uyumluluk ve biraz ayar yaptım

 vs. vs.

  Paketin son hali playground umda, şu anki hali [1] altında. ...-29 un
-28 den farkı rgb filtresinin açık olması.

  paketleri denerken test deposunu kullanıyorsanız devel deposundaki
desktop/gnome/cairo yu derleyip kullanmanız iyi olur

 test ediniz, onaylayınız, regression yakalarsanız haber veriniz

[1]  http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/fontconfig/