[Gelistirici] [paketler-commits] r53708 - devel/applications/science/openbabel

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
22 Eyl 2008 Pzt 15:31:07 EEST

22 Eyl 2008 Pts tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Svn sürümünden (ki o da 2.2.0) stabil sürüme (2.2.0) güncelleyince bu tip
> bir değişikliğin olması açıkcası şaşırttı beni.

O serinin (2.2.x) ilk release'i çıkmadan önce svn'de bu tür bir değişiklik
yapması normal karşılanabilir. prerelease'lerden stable sürümlere
güncellerken bunlara dikkat etmek gerekiyor. Depoda benzer durumda olan başka
paketler de var ve bilerek güncellemiyoruz. Dikkatli olmak lazım.