[Gelistirici] son güncellemelerin ardından kablolu bağlantısı

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
22 Eyl 2008 Pzt 04:09:45 EEST

İnternet bağlantımın zayıflığı nedeniyle uzun müddet 2008.1 sürümüne
geçememiştim. 20 eylül'de yaptığım güncellemelerin ardından internete
bağlanamaz oldum:
http://picpaste.com/error.png

*2008-test deposu* kullanmıyorum. 2008-test deposundan comar'ı kurup tekrar
denediğimde, bu sefer terminalde veya network-manager grafik arayüzünde
aşağıdaki hatayı almaya başladım:
http://picpaste.com/error2_1.png

Normalde *ifconfig* çıktısında eth0'i göremiyorum. Bu sebeple önce "ifconfig
up eth0" deyip, sonra dhcpcd'yi çalıştırdığımdaysa:
http://picpaste.com/error4.png

bu sorun, kde'de veya xfce'de; eski veya yeni kernellerle; terminalde veya
network-manager grafik arayüzünde hep aynı şekilde devam ediyor.

lsmod çıktısı: http://dpaste.com/79659/

*gkmngrgn ~ > /usr/sbin/lspci | grep Ethernet
02:00.0 Ethernet controller: Broadcom Corporation NetXtreme BCM5751M Gigabit
Ethernet PCI Express (rev 21)*

*Not:* Yakın civarlarda kablosuz internet bağlantısı olmadığı için, kablosuz
ağ bağlantısını deneme fırsatım olmadı.