[Gelistirici] kedit ve diger mazlumlar

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Eyl 2008 Paz 14:19:06 EEST

Merhaba,

 kdeutils paketi derlenirken, kedit derlenmiyor ve daha sonra kullanici
tarafindan hicbir sekilde kurulamiyor. Zamaninda yapilirken Kate ve
Kwrite var, ne geregi var denmisti.

 Kedit'in hizli ve hafifligi (notepad karsiti) bu ikisinde olmadigi
icin ben uzun zamandir playground'umda bulunan kedit paketi ile (tek
yaptigi kdeutils paketini kedit olacak bicimde derleyip icinden sadece
kedit'i cikarmak) kullaniyorum o yuzden.

 Kedit'in durumunda baska programlar da var. Bu programlardan Pardus'un
kendi programlariyla cakismayanlari "ayri paket" olusacak sekilde kde*
paketlerinde degisiklik yapmak istiyorum (ben kendim ugrasacam).
Sisteme ontanimli kurulmayacaklar, sadece kullanici gidip paket
yoneticisinden kurmaya kalkarsa kurulacaklar. Zamanindaki tasma-extra
paketi gibi dusunun.

 Itirazi olan varsa simdi konussun :)

                   Doruk