[Gelistirici] r53726 - devel/desktop/kde4/google-gadgets

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
19 Eyl 2008 Cum 22:02:13 EEST

Thursday 18 September 2008 Tarihinde Fatih dedi ki:
> O hatalar önemsizse girebilir; fakat bana hiç de öyle gelmedi.

Masaüstü ve dizüstü makinelerde programı deneyip, verdiği hal/dbus
mesajlarıyla ilgili kodlara baktım. Wireless ile ilgili gadget dışındaki (ki
kendisi bilgileri Network Manager[1]'dan almaya çalışıyor) baktığım tüm
gadget'lar düzgün çalıştı.

Devel'de dursun bence, bizim NM'yle çalışır hale gelince alırız 2008'e. Zaten
KDE 4.2 çıkınca bağımlılık olarak yazacağız büüyük ihtimalle, daha zamanımız
var.

[1] http://www.gnome.org/projects/NetworkManager/
--
Gökçen Eraslan