[Gelistirici] contrib buildfarm'ının derlenmesi

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
19 Eyl 2008 Cum 03:38:37 EEST

19 Eyl 2008 Cum tarihinde, Cenk Güre şunları yazmıştı:

> Söylemediğim (aklımdan bile geçmeyen) şeyleri söylemişim gibi
> davranmışsın. Anlam veremedim. Senin de üçüncü cümlende bahsettiğin şeyi
> savunuyorum.
>
> Aksini iddia etmedim ki?

Farm maintainer'ı belirleme ile ilgili bir tartışmada "son zamanlardaki
contrib deposu yüzünden yaşanan olaylar" dediğin için, haklı olarak konuyu
yanlış anladığını düşündüm.

Bunlar konu ile ilgili genel düşüncelerimdi, iğneleme amaçlı/sana özel bir
şey değil.