[Gelistirici] r53726 - devel/desktop/kde4/google-gadgets

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Eyl 2008 Per 23:13:27 EEST

18 Eyl 2008 Per tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 18 Eyl 2008 Per tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:

> Bu paketin yeri desktop/kde4 değil. applications/util olabilir belki.

Ayrıca bu paketin bazı sorunları olduğunu söylemiştin bana. Detaylı
incelemedim. Sadece hata mesajlarından anladığım kadarıyla NetworkManager
kullanan kısmın çomar kullanabilecek hale gelmesi gerekiyor. Yine bizdeki hal
sürümüyle bir sorunu var gibi görünüyor.

Paketi düzgün çalışır hale getirmeden depoya almak için neden bu kadar acele
ediyoruz? Daha önce kde4'ü almıştık. Sonra depo experimental bir hal aldı
diye pişman olduk; paket yöneticisinde bileşeni görünmez hale getirdik
falan...

O hatalar önemsizse girebilir; fakat bana hiç de öyle gelmedi.