[Gelistirici] [Contrib-commits] r8412 - in devel/desktop/gnome/gedit: . files

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
17 Eyl 2008 Çar 22:11:37 EEST

On 17 Sep 2008 Wed 21:53:44 Burak Çalışkan wrote:
> Kimse iki sürüm tutulsun demiyor. Bu paket için 2.16 bağımlılığı gereliyor.

Tutulsun demiyorum zaten, paketin 2 sürümü tutulmuyor diyorum :-). Dolayısıyla
depoda bir gnome kütüphanesi güncellendiğinde eski sürümü depoda olmuyor ve o
bağımlılığın "2.16.0" kalmasına gerek kalmıyor. Sistemin güncel kalması iyi
birşey olduğu ve Gnome release çıkaracağı zaman tümüyle güncellendiği için,
paketler elden geçirirlirken en son gnome kütüphanelerine bağımlı olması
kimseden birşey eksiltmiyor :-)

> Hacking yöntemlerle işim yok. Eğer o kütüphane sorunsuz ise güncelleme
> zorunluluğu olmaması gerek.

Ortada "hacky" bir yöntem göremiyorum. Paketleri toplu olarak güncellerken en
son kütüphaneleri kullanmasını sağlamak nasıl bir hacky yöntem olabilir?