[Gelistirici] build'le ilgili bir sorun daha

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
16 Eyl 2008 Sal 04:44:24 EEST

Merhabalar,

contrib depodaki
https://svn.pardus.org.tr/contrib/devel/programming/tools/anjuta/
paketini güncellemeye çalışırken sadece benim makinamda alınan bir
hatayla karşılaştım.

bu halini derlemeye çalıştığım zaman

hailsematary-sd-pardus anjuta # pisi bi -d
https://svn.pardus.org.tr/contrib/devel/programming/tools/anjuta/pspec.xml
 /usr/bin/colorgcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I.. -I/usr/include/glib-2.0
-I/usr/lib/glib-2.0/include -I./include -Wall -Wmissing-prototypes
-Wnested-externs -Wpointer-arith -Wno-sign-compare -mtune=generic
-march=i686 -O2 -pipe -fomit-frame-pointer -fstack-protector
-D_FORTIFY_SOURCE=2 -MT args.lo -MD -MP -MF .deps/args.Tpo -c args.c
-fPIC -DPIC -o .libs/args.o
In file included from args.c:18:
/usr/include/stdio.h:91: error: two or more data types in declaration
specifiers

args.c'nin 18.s satırı da

#include <string.h>

böyle bir çakışma olması bana sistemimde bir sorun olma ihtimalinin daha
yüksek olduğunu düşündürtüyor.

yine de benzer bir sorunla karşılaşan var mıdır diye yazayım dedim buraya.

sistem dosyalarını elle karıştırmadım ama sistem dosyalarında birşeyler
patlamış olabilir diyorsanız 2008.1'i sıfırdan yükleyip ordan devam
edeyim o zaman.

iyi çalışmalar

-serdar