[Gelistirici] Wiki için; genel çerçeveleri içeren review belgesi hazırlanması

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
14 Eyl 2008 Paz 22:13:26 EEST

Merhabalar:

İnanç Yıldırgan wrote On 14-09-2008 22:05:
> Arkadaşlar pardus wikisine review sürecinde dikkat edilmesi gereken durumları
> (genel bir çerçeve içerisinde) belge haline getirip yazacağım. Unuttuğum
> şeyler elbet olacaktır. Bundan ötürü aklınızdaki fikirleri buraya yazarsanız
> ortaya güzel bir belge çıkarmış oluruz. Şimdiden teşekkür ederim.

çok güzel olacaktır, şimdiden eline sağlık. ama kişisel algılamamanı
belirterek "wiki'ye yazıcam" demektense "wiki'ye yazdım, eksik
gördüğünüz yerleri düzeltirseniz sevinirim" şeklinde yaklaşmak daha
yararlı olacaktır bence, vaatten ziyade yapılan işin üzerinden konuşmuş
oluruz.

sen yazmaya başla, eklemeler gelecektir. belli bir yol kat ettikten
sonra linki buraya atarsan daha çok dikkat çeker.

> İyi çalışmalar.

iyi çalışmalar..

-serdar