[Gelistirici] Contrib Depo Farkları ve Deponun Durumu

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
14 Eyl 2008 Paz 17:47:43 EEST

On Sunday 14 September 2008 05:56:51 Ahmet AYGÜN wrote:
> Sunday 14 September 2008 Tarihinde 01:41:20 yazmıştı:
>
> Merak ediyorum hiç düşündün mü neden başka türlü cevap gelmediğini?
>
> Söyleyeyim, çünkü bu insanlar yapabilecek kaynakları olsa çoktan
> yaparlardı, dürtmene gerek kalmazdı ;)

Konu uzamasın diyorum ama hala devam ettirmek için ısrarlı gibisiniz. Düşünme
yeteneği sadece size gönderilmiş bir ihsan olduğu için ne yazık ki
düşünemiyorum.

Ayrıca buraya laf yetiştirmek için zaman kaybedeceğinize contrib deposunda
bulunan [1] paketinize gereken ilgiyi gösterirseniz hem sayısı bir azaltmış
hem de bu tartışmanın esas amacını hatırlamış olursunuz.

http://paketler.pardus.org.tr/info/contrib-devel/source/pureline.html

Kolay gelsin,
İnanç