[Gelistirici] GTK sistem yerelleri

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
9 Eyl 2008 Sal 13:46:46 EEST

Merhaba;

Salı 09 Eylül 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 09 Eyl 2008 Sal tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> Paketin parçalanma öncesi boyutu 4,4 M. Burak yerellerle beraber
> gtk-demo'yu ve dökümanları da ayırmış. Bu ikisi sırayla 161 K ve 1,6 M
> ediyor. Yerelleştirme paketleri ise toplamda 4 M tutuyor. Ancak
> yerelleştirme dizinleri gtk2 içerisine girerse 2,4 M olan boyutu 4,3 M
> oluyor. Yani kazanç 1,9 M. Paketlerin tam listesi burada [1].

1.9 M hakikaten çok anlamlı değil - dökümanların ayrılması ise iyi olmuş.

Bu 1.9 M tüm lokaller ise (yani gelecekte artması vs ihtimali yoksa) benim
oyum sadece döküman / demoları ayırıp lokallerin eskisi gibi
gtk2 paketinin içinde kalmasından yana...

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]