[Gelistirici] Paket isimleri

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
7 Eyl 2008 Paz 23:07:16 EEST

On 06 Sep 2008 Sat 11:50:51 Fatih Aşıcı wrote:
> Bazı paketlerin isimleri (özellikle bindingler, temalar, simge setleri,
> vs.) çok generic olabiliyor. Bu tür durumlarda olabildiğince uygun prefix
> ya da suffixleri eklemeye gayret gösterelim. Örneğin:

Yazdığın e-postadaki noktalara katılıyorum. Bir somut örnek olarak da
aklıma "ElementTree" paketi geldi. Bu pakete dışardan baktığımızda hiç python
ile ilgili olduğu anlaşılmıyor ve garip bir şekilde BüYüK KüÇüK harf içermesi
beni rahatsız ediyor. Bu paketin adının yeni önerilen politikaya
göre "python-elementtree" olması en sağlıklısı görünüyor.

Bu tür ince noktaları bir wiki sayfasında toplayabilirsek ne güzel olurdu.
Uğraşmak isteyen(ler)in şimdiden eline sağlık.

Kolay gelsin,
Eren