[Gelistirici] Paket isimleri

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
7 Eyl 2008 Paz 20:11:09 EEST

On Saturday 06 September 2008 11:50:51 Fatih Aşıcı wrote:
> Selamlar,
>
> Bazı paketlerin isimleri (özellikle bindingler, temalar, simge setleri,
> vs.) çok generic olabiliyor. Bu tür durumlarda olabildiğince uygun prefix
> ya da suffixleri eklemeye gayret gösterelim. Örneğin:
>
> Python modülleri:
> 	Adında py geçiyorsa sorun yok. Aksi durumda başına python- eklenmeli.
> 	pycairo
> 	python-avahi
>
> Temalar, stiller, vs:
> 	kde4-icons-oxygen
> 	plasmoid-hede ya da kde4-plasmoid-hede
> 	kde3-style-suse
> [...]

Font paketlerinin isimlerinde font geçmesine katılıyorum ve devel deposundaki
tüm font paketlerini bu şekilde değiştirmeyi düşünüyorum. Ama bir çok font
paketi sürekli sürüm çıkarmadığı için release artırma konusunda ne yapacağımı
sorayım istedim. Release artırmazsak değişikliği ikili depoya nasıl
aktaracağız? (Bu özellikle sürüm çıkarmayan font paketleri için geçerli)