[Gelistirici] [Stable] [2008] desktop/kde/base/kdelibs

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Eyl 2008 Cmt 17:59:24 EEST

06 Eyl 2008 Cts tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 05 Eyl 2008 Cum tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> Bunun yanında zpspell bağımlılığından da kurtarmaya çalışacağım.

Son yaptığım değişikliklerle tulliana2 ve zpspell bağımlılıklarına gerek
kalmadı. Böylece Fransızca CD hazırlayan biri zemberek-server kurmak zorunda
olmayacak.

tulliana2 ve qtcurve paketlerini CD'ye almayı unutmamak lazım tabi (Türkçe
yerel için de zpspell). Bunları bir pardus-branding paketine bağımlılık
olarak da yazabiliriz belki. Gerçi öyle bir paket olsaydı bu kconf_update
dosyalarını da branding paketine almak daha doğru olurdu.