[Gelistirici] [Uludag-commits] r20039 - trunk/staj-projeleri/paketler/fethican/genshi

Fethican Coskuner fethicanc at gmail.com
6 Eyl 2008 Cmt 10:16:46 EEST

2008/9/6 Serdar DALGIÇ <serdar at cclub.metu.edu.tr>

> düşündüğünüz bir dosyaysa ya da bir değişiklikse; paket buildfarm'dan
> derlendikten sonra update olarak yazmaktan çekinmeyin ;) (paketin sürümleri
> arasında fark olarak gözüksün diye buildfarm'dan geçmesinin yararlı
> olacağını düşünüyorum.)

Beni yanlış anladınız sanırım. Siz paketinizde __tam olması gerektiği gibi__
bir actions.py hazırlamışsınız. Ön tanımlıdan kastım pythonmodules'ün ilgili
fonksiyonlarını  hiçe sayarak gensinin kendi bildiği gibi bir dizin yapısı
oluşturmasına izin vermekti. Ki biz buna normalde izin vermiyoruz. Ben
burada, paketi hazırlarkenki amacım doğrultusunda, bu kurallara uymadığımı
belirtmek istemiştim.

> bir de sırf meraktan soruyorum, ismail can coşkuner diye bir tanıdığınız
> var mı odtü bilgisayar mühendisliği'nden? isim benzerliğimi mi yoksa, merak
> ettim =)

Sadece benzerlik... :))

> iyi çalışmalar
>
> -serdar