[Gelistirici] Paket Arama

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
5 Eyl 2008 Cum 19:10:05 EEST

On 05 Sep 2008 Fri 08:27:39 Faik Uygur wrote:
> Bu iş için PiSi API kullanışsız kalıyor. Dosya arama işini files.xml leri
> gezerek yapıyor pisi şu an. Bilgisayar için arama süresi kabul edilebilir
> olsa da böyle bir web servisi için kabul edilemez ne yazık ki.
>
> SQL bu iş için gayet uygun. İlerde neden SQL'in baş ağrıtacağını
> düşünüyorsun?

Maili ilk okuyunca direkt paketlerin bilgileri alınırken SQL kullanılıyor
şeklinde okudum, gecenin bir vakti :) Zaten indexte olan birşeyi SQL
kullanarak database'e eklemek ve sonrasında almak uzun iş olur yorumu
yapmıştım.

Dosyalar ile ilgili işlemlerde Sqlite kullanmak bana da mantıklı göründü,
Gürer'in yazdığı betik çok da iyi çalışıyor.