[Gelistirici] [Uludag-commits] r20039 - trunk/staj-projeleri/paketler/fethican/genshi

Fethican Coskuner fethicanc at gmail.com
5 Eyl 2008 Cum 18:40:23 EEST

2008/9/5 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Fri,  5 Sep 2008 16:34:51 +0300 (EEST), uludag-commits at pardus.org.tr :

> Review'da boyle bir paket var zaten?
>
>                   Doruk

Ben yaparken yoktu.Serdar beyin mailini de gördüm fakat problemi olduğunu
söylediği için kendi paketimi upload ettim.Şu an için dizinimde hangi
paketlerin durduğu çok ta önemli değil, uğraştığım proje %100 çalışır hale
geldiğinde bütün hepsinin üzerinden tekrar geçilecek. Benim için
bağımlılıkların gerektirdiği paketlerin elimin altında mevcut olması önemli
şu anda. Yine de uyarınız için teşekkürler.

Fethican