[Gelistirici] Paket Arama

Ekrem SEREN ekrem.seren at gmail.com
5 Eyl 2008 Cum 10:23:32 EEST

04 Eylül 2008 Perşembe 14:56 tarihinde Ahmet Emre Aladağ
<emre at emrealadag.com> yazdı:
> Merhabalar,
>
> Dosyaların hangi paket içerisinde olduğunun aranabilmesi için ufak bir
> site(django ile) taslağı yaptım. Çalışma prensibi şöyle:
> Hangi özelliklerin olmasını istersiniz sitede? Ona göre site(url vs.)
> yapısını kurayım...

Daha önce buna benzer bir Django uygulaması [1] yapmaya başlamıştım.
Şu anda uygunteknoloji.net/porsuk altında çalışıyor fakat uzun
zamandır üzerine kod yazmadım. Paket içinde dosya arama özelliğini,
elimin altında bir buildfarm veya yeterince disk alanı olmadığı için
yapamamıştım. :) Bu özellik de eklenirse çok kullanışlı olur. Şu hali
ile oldukça çok veri topluyor. Fakat arayüzde biraz eksikleri var.
Django DB API'si sayesinden oldukça karmaşık aramalar yapılabilir.
Buradan [2] da kodlarını inceleyebilirsin istersen.

[1] http://www.porsuk.org | http://uygunteknoloji.net/porsuk/
[2] http://sudrap.org/repository/projects/porsuk/

--
Ekrem SEREN
UYGUN Teknoloji Bilişim Hiz.Tic.Ltd.Şti.