[Gelistirici] pythonmodules.install() a global parametre verme sorunsali

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Eyl 2008 Per 23:28:27 EEST

Selamlar;

04 Eyl 2008 Per tarihinde, Serdar DALGIÇ şunları yazmıştı:
> SORULAR:
>
> 1) paketi ccache sandbox'larına rağmen göndermeli miyim? buildfarm'da
> patlıycak gibi geliyor bana bu haliyle.
> 2) actionsapi altında ilgili yerde değişiklik yapmak mıdır tek çözüm? ne
> yapmalıyız?

Emin değilim, ama şunu söyleyebilirim o değişkenin öntanımlı değerlerden sonra geliyor olmasının sebebi kendinden önce gelenleri override edebilmesini sağlamak. Mesela pisi.conf'da j parametresi atıyorum 8 iken ama paket Makefile hatası yüzünden sadece -j1 ile derleniyorsa "make -j8 -j1" gibi bir sıralama ortaya çıkıyor ve sonraki öncekini yeniyor. Sıralamayı değiştirmek yerine bu paketin neden böyle davrandığını ama diğer install parametresi alan paketlerin neden düzgün çalıştığını araştırmak ve bunun kimin sorunu olduğunu bulup (benim bahsim paket üzerine tabiki) sorunu orada düzeltmek doğru çözüm diye düşünüyorum.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/