[Gelistirici] Bugzilla'daki ürün adlarının yanlarına İngilizce'leri yazılsa

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
4 Eyl 2008 Per 01:17:34 EEST

On 29 August 2008 Friday 16:29:10 selim ok wrote:
> Sesimi duyan var mı? Yada ping mi desem?
>
> Selim

Merhaba,

Ürün ve bileşen adlarının hem Türkçe hem İngilizce olarak görüntülenmesi
işlemine başladım. Bu arada bazı şeyler dikkatimi çekti, bazı ufak
değişiklikler yaptım:

* Türkçe ve İngilizce'lerin karışmaması için, ürün ve bileşen açıklamalarında
Türkçe metin ile İngilizce metin arasına <br> aldım, yeni hata girme sayfası
dikey biraz uzadı ama kullanılabilirliğinin arttığını düşünüyorum.
* BocekBUGS ürününde 2007 bileşeni var, 2008 yok?
* Bugzilla ürünü Çeviri bileşenini üzerime aldım.
* Bugzilla ürününde Paketler adında bir bileşen var, ama yeni paket
isteklerini Paketler ürünündeki _new_package bileşeniyle alıyoruz,
Bugzilla-Paketler'de 8 hata kayıtlı, Bugzilla-Paketler'i silelim mi, veya
yeni girişlere kapatalım mı?
* Çeviriler ürününde KDE dışındaki bileşenleri üzerime aldım.

Bugzilla, Çalışan CD, Çeviriler, Çiftlik ve COMAR ürünleri, tüm bileşenleriyle
elden geçti. Devam edeceğiz..

Kolay gelsin,

--
Necmettin Begiter