[Gelistirici] Buildfarm e-postaları

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
3 Eyl 2008 Çar 11:33:07 EEST

Merhaba;

Salı 02 Eylül 2008 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 02 Eyl 2008 Sal tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Ben mi kabul etmedim? Bana da daha önce de ben önermiştim gibi geldi ama
> bilemedim sen öyle diyorsan öyledir :)

Öyledir, öyle :-)

Yeni listemiz buildfarm [1] üyeliklere açıldı, yarın sabah 10:00 itibariyle
tüm buildfarm mesajları o listeye gelmeye başlayacak..

[1]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/buildfarm

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]