[Gelistirici] [paketler-commits] r51550 - in devel/desktop/kde/konversation: . files

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
2 Eyl 2008 Sal 23:38:31 EEST

On 02 Sep 2008 Tue 23:26:37 İnanç Yıldırgan wrote:
> Yamanın ne işe yaradığını biliyorum. Ayrıca eklemeyi reddetme gibi bir
> durumda yok. Değişikliği revert etmek de problem değil ama anlamadığım
> nokta ise bu kadar tartışılmasına rağmen al bak bunu eklersek problem
> çözülür tadında bir yardımın olmaması. Neyse ben revert ediyorum.
> Güncelleyecek olan arkadaşa kolay gelsin.

Güncellemek problem değil, herhangi birisi yarım saatini ayırıp yapabilir bu
işi ancak önemli olan insanların bu işlerin nasıl yürüdüğünü öğrenmesi ve
ilerleyen günlerde daha iyi katkı verebilmesi. Bunun için bu thread bu kadar
uzadı..

Tabi tekrar bu konunun gündeme gelmesinin ve beklememizin bir sebebi
de "Açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim. Yamanın yeni sürüme portu için
çalışacağım." yazman.

Herhangi birisi "bak burada patch yaptım, eklersek sorun çözülür" demedi çünkü
senin onun üzerinde uğraştığını düşünüyorlardı.. :) Eğer "ben bu işin içinden
çıkamadım, patch branch'dan alınmış ancak 2008 network-manager'da xyz, foobar
değiştiği için ne yapacağıma karar veremedim, biri ilgilenebilir mi?"
denseydi eminim ki kimse buna "hayır" demezdi..

Kolay gelsin,
Eren