[Gelistirici] Buildfarm e-postaları

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
2 Eyl 2008 Sal 17:56:52 EEST

Selamlar;

Şu farm'ın gönderdiği derledim/derleyemedim v.s. benzeri logları başka bir listeye taşıyabilir miyiz? Listeleri biriktirip de haftalık falan okumaya kalkınca gereksiz yere n bin tane e-postayı da geçmek gerekiyor. Derlenmediği durumda zaten paket sahibine e-posta gidiyor, farm napıyor diye illa merak eden de ilgili listeye (2007 ve 2008 için ayrı listeler mesela) üye olur, bu hali ile paketler e-posta listesi kullanılabilir veya en azından biriktir oku tekniği ile kullanılabilir değil :(

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/