[Gelistirici] git pull'amıyor

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
1 Eyl 2008 Pzt 23:48:41 EEST

On Monday 01 September 2008 22:38:57 S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;

Selamlar,

> caglar at Shinigami linux-2.6 $ git pull
> git: 'pull' is not a git-command. See 'git --help'.
>
> caglar at Shinigami linux-2.6 $ git-pull
> 'git' uygulaması sisteminizde kurulu değil. Bu paketi, paket yöneticisini
> kullanarak ya da aşağıdaki komutu çalıştırarak kurabilirsiniz: sudo pisi it
> git
> bash: git-pull: command not found

Paketi güncelledim. git-* komutları kullanıcının PATH'inden kaldırılmış. 1.6
serisi ile birlikte deprecated olmuş. Tüm dağıtımlar betiklerini dashless
komutlar ile değiştiriyor.

1.5.4 release notlarının Deprecation bölümünde ayrıntılarını bulabilirsiniz:
http://lwn.net/Articles/267671/

- Faik