[Gelistirici] alsa-plugins & alsa-tools

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
31 Eki 2008 Cum 12:27:29 EET

- alsa-plugins'ten çıkan jack plugini doğal olarak jack kütüphanesine
linkleniyor ve şu ana kadar bağımlılık olarak yazılmamış. Bunun yanında
yeni sürümde gelen başka bir plugin ffmpeg ile gelen avcodec, avformat
ve ffmpeg'in bağımlılıkları olan x264, schroedinger,vs.vs. gibi
kütüphanelere bağlanıyor. Bu iki bağımlılığı pakete ekledim. Kurulan
cd'ye baktım hem ffmpeg hem jack-audio-connection-kit mevcut. Bilginize.

- alsa-tools'un içinden 6 tane GUI uygulaması çıkıyor. 3 tanesi gtk2, 2
tanesi fltk 1 tanesi de qt3 istiyor. Şu anki pakette bunlardan sadece
gtk2 isteyenler derleniyor ve gtk2 bağımlılığı yazılmış. Ubuntu
alsa-tools-gui diye bir paket yapıp tüm GUI uygulamalarını bunun içine
atmış. Mantıksız gelmedi ve öyle yapmayı düşünüyorum, fikirleriniz?

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>